Lang pause

Efter en lang pause vil jeg nu se om jeg kan få gang i min blog igen. Der er sket en del større ting, som har haft og stadig har stor indvirkning på mit liv. Jeg har ikke helt overblik over, hvad det er jeg gerne vil bruge min blog til, så der er risiko for at det bliver en blanding af mange forskellige emner.

I løbet af de seneste 3 år er jeg blevet skilt, sat mit selvstændige liv i Sundt Selskab på pause. Fået bygget et hus og flyttet. Skrevet en bog “Kostvejledning til mennesker med autisme” og min 2. bog “Spis mere sundt og varieret” (en bog til fagpersoner og pårørende til mennesker med autisme) er snart på trapperne. Da jeg blev skilt havde jeg brug for en stabil lønindkomst. Jeg fik et job som dagplejer, som jeg stadig har. Som dagplejer har man en ugentlig arbejdstid på 48 timer om ugen, derfor er det sparsomt med tid til Sundt Selskab og skrivningen.

Men jeg har en plan om at skrive en bog mere. En roman. Der udover vil jeg (forhåbentlig) skrive en masse på min blog. Jeg tror bloggen bliver et miks af sundhed, et par opskrifter (ikke altid de sunde), trivsel, skilsmisse, singlelivet og måske noget andet spændende.

Jeg håber, vi læses (og måske skrives) ved i fremtiden 🙂

God weekend til dig der har læst med 🙂


Skriv en kommentar